D.U.K (dažnai užduodami klausimai)

Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas. Įveskite visus reikalaujamus duomenis. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu info@front.lt.

Taip, internetinėje parduotuvėje www.front.lt galima pirkti ir neprisiregistravus.

Taip, internetinėje parduotuvėje www.front.lt galima gauti nuolaidą.

Nuolaidą galite gauti kitam apsipirkimui;

Nuolaidą gauna spec. tarnybų darbuotojai;

Daugiau informacijos apie nuolaidų sistemas.

Arba jei planuojat didesnės vertės užsakymą, rekomenduojame susisiekti su mumis su pageidaujamų prekių sąrašu, dėl geresnių kainų pasiūlymo.

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums telefonu +370 605 32215 arba el. paštu info@front.lt

Taip. Užsakant prekes, Jums reikia pasirinkti kitą pristatymo adresą.

Šiuo metu galite atsiskaityti:

• Paysera.lt mokėjimų sistema (Swedbank, SEB, Šiaulių bankas, Luminor, Danske bankas, Citadele, Ūkio bankas);
• Bankiniu pavedimu;
• Paypal;

Taip, galime pristatyti siuntas į bet kurią šalį pasaulyje, tačiau prieš užsakant prekes, reikia suderinti pristatymo kainą kiekvienam užsakymui. Dėl pristatymo kreipkitės el. paštu info@front.lt arba telefonu +370 605 32215.

Susisiekite su mumis žemiau nurodytais kontaktais:

1. elektroniniu paštu: info@front.lt

2. telefonu +370 605 32215.

Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti telefonu +370 605 32215 arba el. paštu info@front.lt